Binnen zakelijke telefonie is VoIP-telefonie tegenwoordig de standaard. Het is gebaseerd op een software waarmee u een compleet virtuele telefooncentrale in huis haalt. Met een VoIP-centrale wordt de bereikbaarheid van uw bedrijf geoptimaliseerd. Zakelijk bellen, chatten, e-mailen of SMS via een bureautelefoon, smartphone of pc. Op kantoor, thuis én onderweg. VoIP telefonie maakt het allemaal mogelijk.

Uw telefooncentrale naar eigen inzicht inrichten

De VoIP-software is eenvoudig te beheren. Vanaf elke locatie én device heeft u toegang tot de intuïtieve gebruikersinterface.  Met alle functionaliteiten die u van een hoogwaardige telefooncentrale mag verwachten. Wilt u gesprekken laten binnenkomen met of zonder keuzemenu, gepersonaliseerde voicemailboxen, wachtrijsystemen, thuiswerk mogelijkheden, digitale secretaresse, conferencecall, het kan allemaal. Het belplan is geheel naar eigen wensen in te vullen

Uw eigen wereldwijde telefoonnetwerk

Er is een brede keus aan toestellen en accessoires zodat u de telefooncentrale kunt inrichten op de manier die het beste bij uw organisatie past. Met een VoIP telefooncentrale worden uw telefoontoestellen mobiel. Dit wil zeggen dat u op elke plek waar een internetverbinding beschikbaar is u uw toestel kunt “inpluggen” en direct kunt bellen. En dit tegen vaste lage tarieven. Of u nu in China zit of thuis op de bank; u belt altijd tegen hetzelfde voordelige tarief.

 

Hosted VoIP: Veilig en Betrouwbaar

Vanuit hypermoderne datacentra in Eindhoven en Amsterdam biedt Javelin ICT een volledige Dedicated Online Telefooncentrale aan. Dedicated wil zeggen dat u uw eigen, beveiligde, Hosted Online Telefooncentrale krijgt die dusdanig wordt ingericht zodat die past bij het telefoniegebruik van uw organisatie.

Feitelijk is uw telefoniecentrale niet meer dan software die draait op een server in een van onze datasuites. Het voordeel hiervan is dat uw centrale volledig onafhankelijk van anderen werkt. En omdat uw telefooncentrale niet meer fysiek in uw pand aanwezig is kan er ook minder mee mis gaan. De Javelin ICT VoIP telefooncentrale werkt via een geografisch gescheiden, redundant platform. Iedere dedicated telefooncentrale heeft zijn eigen firewall waardoor het beveiligingsprofiel naar uw wensen is in te stellen.

De telefooncentrale wordt ondersteund door een SLA (Gold) zodat de beschikbaarheid gegarandeerd en geoptimaliseerd wordt.

Telefoonnummer naar keuze

  • Nummerbehoud
    Overstappen van analoge telefonie naar VoIP is voor u heel eenvoudig. Wij regelen het voor u. Wij kunnen ieder bestaand regionaal nummer verhuizen (porteren). Alle nummers kunnen worden afgeleverd op een VoIP aansluiting. Daarnaast leven we ook nieuwe regionale nummers (netnummers, bijv. 040 voor Eindhoven) en nummerblokken in heel Nederland.
  • 085 en 088 nummers
    Een nationaal bedrijfsnummer, ofwel 085- of 088-nummer is een telefoonnummer voor bedrijven, die niet gebonden is aan een bepaald netnummer. Een 085- of 088-nummer maakt het mogelijk om hetzelfde netnummer te gebruiken voor verschillende locaties in het land. Het is daarmee niet nodig om de geografische aanduiding in het telefoonnummer (010, 020, 070, enzovoort) te gebruiken.
  • 0800 nummers
    Een 0800 servicenummer maakt bedrijven in héél Nederland voor de beller kosteloos bereikbaar. Als eigenaar van het nummer betaalt u de gespreks/verkeerskosten.
  • 0900 nummers
    Een 0900-nummer is een servicenummer waarmee u opbrengsten kunt genereren. De tarieven kunnen worden afgestemd op uw commercieel of communicatief doel. Dat maakt het tot een geschikt instrument voor bedrijven die iets te bieden hebben waarvoor klanten willen betalen.
  • Internationale nummers
    Naast diverse soorten Nederlandse nummers kan Javelin ook in een groot aantal andere landen nummers aanleveren. Per land kunnen ook nog aanvullende voorwaarden van toepassing zijn, bijvoorbeeld doordat de overheid van dat land eisen stelt aan de aanvrager.

Wilt u meer weten over mogelijkheden per nummersoort? Neem dan contact op.