In de meest recente editie van ‘Bovenop zaken’, een uitgave van Joanknecht & Van Zelst (accountantskantoor en belastingadviseurs), is Jasper van Minos aan het woord.

Jasper, Commercieel Directeur van Javelin ICT, legt haarfijn uit welke bedrijfsfilosofie er binnen de ICT dienstverlening wordt gehanteerd. Hij stelt dat ICT door bedrijven ervaren moet kunnen worden als een ‘nutsvoorziening’, net zo goed als dat geldt voor water en elektriciteit.

Klanten van een ICT partner moeten zich niet druk hoeven te maken over ICT vraagstukken. Zij moeten ervan opaan kunnen dat de gehele ICT infrastructuur feilloos functioneert. Hoe dit klant-specifiek wordt gerealiseerd, is dé uitdaging van Javelin ICT.

Een goede ICT partner denkt proactief mee met haar klanten

Als partner in ICT beheer worden er op de achtergrond een groot aantal zaken bedacht en ontwikkeld om de dienstverlening richting klanten op structurele basis te optimaliseren. Javelin ICT ziet zich dan ook het liefst als sparringpartner die 24/7 beschikbaar is voor haar klanten. Niet alleen omdat goede service hoog in het vaandel staat, maar ook omdat alle medewerkers van Javelin ICT een enorme passie hebben voor hun vak.

Aangezien deze bedrijfsfilosofie zo goed aansluit bij die van Joanknecht & Van Zelst, is de band tussen de twee organisaties veel meer dan slechts een klant-leverancier verhouding. De volledige uitgave is hier te lezen. Het artikel omtrent Javelin ICT bevindt zich op pagina 10-12, maar uiteraard is de gehele uitgave het lezen meer dan waard!