Moderne VoIP telefonie centrales bieden meer dan alleen de gekende telefonie-oplossingen. Door CTI – Computer Telefonie Integratie zijn de mogelijkheden enorm. U wilt dat al uw medewerkers toegang krijgen tot één adressenboek? Geen probleem. U wilt juist differentiëren door het inrichten van verschillende gebruikersgroepen? Ook geen probleem.

U koppelt uw telefonie-centrale aan aan een computersysteem en er gaat een wereld aan mogelijkheden voor u open.

Vanuit de software die u voor uw relatiebeheer (bijvoorbeeld een CRM of ERP systeem) gebruikt kiest u met een enkele klik de telefoonnummers. De verbinding wordt direct opgezet. Bij een binnenkomend gesprek ziet u op uw scherm meteen wie er belt en zijn de gegevens van uw relatie direct beschikbaar. Uw telefoongesprekken worden dus efficiënter. Dat is prettig voor uw klant. Die wordt met kennis van zaken te woord gestaan. Maar ook voor u, doordat u niet eerst de gegevens van de klant hoeft op te zoeken wordt de gespreksduur korter en bespaart u dus tijd. Zo handelt u meer gesprekken af met minder mensen.

Daarnaast kan er een belhistorie worden bijgehouden. Die feiten kunnen interessante management rapportages opleveren. Informatie waarmee u vervolgens uw organisatie beter kan vormgeven en uw mensen beter kunt aansturen in hun belgedrag. Daarnaast toont onderzoek aan dat gebruikers van een CTI oplossing het systeem als zeer gebruiksvriendelijk ervaren. Nog een bijkomend voordeel van een koppeling tussen uw softwarepakket en uw telefonie centrale is dat het aantal fouten in uw organisatie terugloopt. Omdat uw medewerker direct de juiste klantgegevens beschikbaar heeft worden er geen zaken meer op verkeerde relaties geboekt.

Ook uw telefonisten hebben voordeel bij een CTI systeem. Zij kunnen bijvoorbeeld makkelijk zien welke collega’s telefonisch bereikbaar zijn en welke niet. Terugbelverzoeken worden automatisch bij de juiste persoon afgeleverd, direct voorzien van het juiste telefoonnummer.

Computer Telefonie Integratie zorgt dus voor efficiënter werken binnen uw eigen organisatie en zal tegelijkertijd bijdragen aan een hogere klanttevredenheid.

Javelin ICT levert CTI oplossingen passend bij uw organisatie. Dit kunnen bestaande oplossingen zijn maar ook als uw organisatie om maatwerk vraagt bent u bij Javelin ICT aan het juiste adres. Javelin ICT heeft een jarenlange ervaring met innovatieve telefonie-oplossingen.

Benieuwd wat Javelin als ICT partner voor u kan betekenen? Neem gerust contact op!