Wanneer u klant bent bij Javelin ICT en u heeft een vraag over een dienst of product dat u afneemt bij ons? Dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Of het nu gaat om vragen over netwerkbeheer, systeembeheer, ICT beheer of ICT-infrastructuur in algemene zin, wij staan voor alle vragen klaar.

Wij hebben een eigen servicedesk. Zij zitten op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 klaar om alle IT-vraagstukken op te lossen. Zo bent u er zeker van dat u altijd een deskundige medewerker aan de lijn krijgt. Eén telefoontje is vaak voldoende om meteen weer verder te kunnen met uw werk. Wanneer het nodig is kunnen onze medewerkers op afstand op uw scherm meekijken.
Hebt u een vraag of wilt u iets melden waarvoor u niet direct een van onze medewerkers wil spreken dan kunt u natuurlijk inloggen op ons klantenportaal.

Javelin Service Portal

 

Wilt u direct een van onze servicedesk medewerkers aan de lijn? Bel dan: 040 – 850 3003